Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty
Strona główna » Regulamin

Regulamin

REGULAMIN
SERWISU INTERNETOWEGO oralsurgery.pl

obowiązujący od dnia 31.12.2024 r.
 

 

Zapraszamy do zapoznania się z treścią Regulaminu, w którym znajdują się najważniejsze informacje dotyczące korzystania z Serwisu, w tym prawa i obowiązki Użytkownika Serwisu, kluczowe zasady zawierania i wykonywania umów a także informacje dotyczące odstąpienia od umowy i składania reklamacji. Akceptacja treści Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do zawarcia Umowy.


Serwis prowadzony jest przez OSA spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (54-130) przy ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 53A wpisanej do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000476275; NIP: 8952025046; REGON: 022272282; BDO: 000583785 (dalej jako „Serwis”).


Kontakt z Serwisem możliwy jest:
  1. korespondencyjnie pod adresem: ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 53A, 54-130 Wrocław,
  2. za pośrednictwem wiadomości elektronicznej kierowanej na adres e-mail: biuro@oralsurgery.pl,
  3. telefonicznie pod numerem: +48 459 569 459,
  4. za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie Serwisu.


Definicje.

Pojęcia użyte w niniejszym dokumencie posiadają znaczenie:
  1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która składa Zamówienia lub na rzecz której Usługodawca świadczy Usługi drogą elektroniczną.
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
  4. Konsument – konsument w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego będący Klientem Serwisu.
  5. Konto – wydzielona przez Usługodawcę dla danego Klienta przestrzeń w Serwisie Internetowym, w ramach której Klient może dokonywać określonych czynności w ramach Serwisu.
  6. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 41[1] Kodeksu cywilnego będący Klientem Serwisu.
  7. Regulamin – niniejszy dokument.
  8. Rejestracja – czynność dokonywana przez Klienta prowadząca do założenia Konta przez Klienta.
  9. Serwis Internetowy/Serwis - serwis prowadzony przez Usługodawcę dostępny pod adresem https://oralsurgery.pl/.
  10. Szkolenie – prowadzony przez Usługodawcę cykl spotkań o charakterze edukacyjnym w realizacji Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.
  11. Uczestnik – osoba uczestnicząca w szkoleniu prowadzonym przez Usługodawcę na podstawie zawartej Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.
  12. Usługa szkoleniowa – usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu Szkolenia będącego przedmiotem zawartej Umowy o świadczenie usług.
  13. Umowa o świadczenie usługi szkoleniowej – umowa o świadczenie Usługi szkoleniowej zawarta na odległość między Klientem Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu Internetowego, drogą mailową lub telefonicznie na zasadach określonych Regulaminem.
  14. Usługodawca – „OSA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą we Wrocławiu (54-130) przy ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 53A wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000476275; NIP: 8952025046; REGON: 022272282; BDO: 000583785.
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827 z późn. zm.).
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  17. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta za pomocą Formularza Zamówienia, telefonicznie lub drogą mailową oraz zmierzające do zawarcia Umowy o świadczenie usług z Usługodawcą.
 
  1. Postanowienia ogólne.
  1. Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz zasady i warunki świadczenia Usług przez Usługodawcę. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Serwisu w sposób umożliwiający jego odtwarzanie, pozyskanie i utrwalenie jego treści poprzez zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  2. Wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej, a także do wszelkiego rodzaju wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronach Serwisu (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych w Serwisie w celu prezentacji towarów lub usług, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich, w szczególności producentów lub dystrybutorów) należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Usługodawcy wyrażoną na piśmie.
  3. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby użytkownicy Internetu mieli możliwość korzystania ze Serwisu Internetowego, tj. dokonywania wszelkich czynności prowadzących do zapoznania się z treścią Serwisu bądź dokonywania innych czynności określonych Regulaminem, przy użyciu wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  4. Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie umożliwia korzystanie z Serwisu stanowią:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. przeglądarka internetowa Chrome w wersji 66 lub nowszej, FireFox 60 lub nowszej, Opera w wersji 53 lub nowszej lub Safari w wersji 5 lub nowszej,
    3. włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce.
  5. W celu złożenia Zamówienia, a także korzystania z niektórych Usług w Serwisie, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  6. Usługodawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem dla każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na pozyskaniu i modyfikowaniu danych użytkowników przez osoby nieuprawnione oraz na wprowadzeniu do systemu teleinformatycznego użytkownika szkodliwego oprogramowania. Aby uniknąć ryzyka, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane zagrożenia, w szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość użytkowników korzystających z sieci Internet oraz zaporę sieciową typu firewall.
 
  1. Prawa i obowiązki.
  1. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy, tj. w szczególności działalności reklamowej innego przedsiębiorcy, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Usługodawcy, działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
  2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania z Serwisu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania z Serwisu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Usługodawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Serwisu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  3. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z Usług, o których mowa w pkt. IV Regulaminu, treści które mogłyby w szczególności:
    1. zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,
    2. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności,
    3. zawierać dane osobowe osób trzecich oraz rozpowszechniać wizerunek osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej,
    4. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe),
    5. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
  4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
 
  1. Zasady świadczenia Usług.
  1. W ramach prowadzonego Serwisu Internetowego Usługodawca umożliwia Klientom korzystanie z bezpłatnych Usług, świadczonych przez Usługodawcę 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Klient ma możliwość założenia Konta w Serwisie Internetowym. W celu założenia Konta Klient dokonuje Rejestracji polegającej na uzupełnieniu pól oznaczonych jako obowiązkowe dostępnych w ramach interaktywnego formularza rejestracyjnego prezentowanego na stronie Serwisu i wysłaniu tego formularza do Usługodawcy za pomocą dedykowanego w tym celu przycisku.
  3. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
  4. Klient ma możliwość wysłania do Usługodawcy wiadomości za pośrednictwem interaktywnego formularza dostępnego na stronie Serwisu. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na umożliwieniu Klientowi wysłania wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem interaktywnego formularza zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
  5. Klient ma możliwość skorzystania z Usługi Newsletter polegającej na otrzymywaniu od Usługodawcy wiadomości zawierających w szczególności informacje handlowe świadczone zgodnie z Regulaminem usługi Newsletter.
  6. Klient posiadający Konto ma możliwość dodania subiektywnych wypowiedzi dotyczących oferowanych Usług szkoleniowych. W tym celu Klient korzysta z interaktywnego formularza dostępnego na karcie Usługi szkoleniowej widocznego po zalogowaniu. Dodanie opinii następuje za pomocą dedykowanego w tym celu przycisku.
  7. Klient posiadający Konto w Serwisie ma możliwość dodania Usług szkoleniowych prezentowanych na stronach Serwisu do schowka za pomocą dedykowanej w tym celu ikony. Schowek stanowi część Konta Klienta, w której Klient może przeglądać Usługi szkoleniowe, które dodał do schowka. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na dodaniu Usługi szkoleniowej do schowka zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Usługi szkoleniowej ze schowka, usunięcia Konta lub wycofania Usługi szkoleniowej dodanej do schowka. Skorzystanie z usługi Schowka nie jest równoznaczne z rezerwacją udziału w Szkoleniu.
  8. Usługodawca ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, akcji rabatowych lub konkursów, których warunki będą prezentowane na stronie Serwisu Internetowego. Promocje w Serwisie nie podlegają łączeniu, chyba że Regulamin danej promocji stanowi inaczej.
 
  1. Złożenie zamówienia, zawarcie Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej.
  1.  Informacje dotyczące Usług szkoleniowych świadczonych przez Usługodawcę, w szczególności miejsce, termin i zakres szkolenia dostępne są na kartach usługi dostępnych na stronach Serwisu. Informacje zawarte na stronie Serwisu nie stanowią oferty, a zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Złożenie Zamówienia możliwe jest za pośrednictwem stron Serwisu Internetowego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę a także telefonicznie oraz za pomocą poczty e-mail w dniach i godzinach wskazanych na stronach Serwisu.
  3. Klient, który składa Zamówienie za pośrednictwem stron Serwisu Internetowego, wybiera dostępne Usługi Szkoleniowe objęte Zamówieniem oraz ich ilość korzystając z interaktywnych funkcjonalności dostępnych w Serwisie. Po skompletowaniu Zamówienia, Klient wybiera formy płatności oraz składa Zamówienie za pomocą dedykowanego w tym celu przycisku.
  4. Zamówienie może zostać złożone wyłącznie przez osobę wpisaną do Centralnego Rejestru Lekarzy.
  5. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem Usługodawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej o treści zgodnej z treścią Zamówienia. Po otrzymaniu oferty Usługodawca przesyła Klientowi potwierdzenie złożenia Zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  6. Po potwierdzeniu złożenia Zamówienia, Usługodawca przesyła Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji, co jest równoznaczne z przyjęciem oferty Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości o przyjęciu Zamówienia do realizacji zostaje zawarta Umowa o świadczenie usługi szkoleniowej.
  7. Usługodawca potwierdza Klientowi warunki zawartej Umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo weryfikacji danych podanych w Zgłoszeniu, w szczególności w zakresie wykształcenia Klienta.
  9. Do złożenia Zamówienia za pośrednictwem połączenia telefonicznego konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.
  10. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem połączenia telefonicznego Klient kontaktuje się z Usługodawcą pod numerem wskazanym na stronie Serwisu we wskazanych tam dniach i godzinach. Koszt połączenia telefonicznego ponosi Klient według stawek operatora.
  11. Podczas rozmowy Usługodawca udziela Klientowi informacji o świadczonych Usługach oraz ich cenie, skutkach prawnych zawarcia umowy za pomocą połączenia telefonicznego, w tym o prawie odstąpienia od umowy, a także odpowiada na zadane przez Klienta pytania.
  12. Klient składając Zamówienie za pośrednictwem połączenia telefonicznego podaje Usługodawcy nazwę Usługi, ilość zamawianych Usług, wskazuje na wybrany sposób płatności, podaje dane kontaktowe, NIP, numer PWZ a także adres poczty elektronicznej w celu potwierdzenia przez Usługodawcę Zamówienia.
  13. Klient informowany jest o danych Usługodawcy a także łącznej cenie za zamówione Usługi. sposobie ich wykonania i terminie realizacji. Klient potwierdza Zamówienie lub składa ewentualne zastrzeżenia, uzupełnia Zamówienie albo rezygnuje z jego realizacji.
  14. Złożenie zamówienia następuje podczas połączenia telefonicznego. Po zakończeniu rozmowy telefonicznej Klient otrzymuje na podany przez niego adres poczty e-mail potwierdzenie złożenia Zamówienia. Z tą też chwilą dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usługi.
  15. Umowa zawierana jest w języku polskim o treści zgodnej z Regulaminem.
 
  1. Warunki świadczenia usług szkoleniowych.
  1. Świadczenie usługi szkoleniowej następuje zgodnie z postanowieniami Regulaminu a także programem danego szkolenia dostępnym na stronie Serwisu.
  2. Usługodawca dokłada należytej staranności, aby usługi szkoleniowe były wykonywane w sposób prawidłowy, rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi praktykami a także etyką zawodu.
  3. Usługodawca przy organizacji zajęć może posługiwać się wybranymi przez siebie podwykonawcami.
  4. Usługodawca zapewnia Uczestnikowi materiały szkoleniowe i inne środki niezbędne do realizacji programu szkolenia. Cena usługi szkoleniowej nie zawiera kosztów transportu, noclegu i wyżywienia Uczestnika.
  5. Warunkiem organizacji i przeprowadzenia szkolenia jest zebranie minimum 8 uczestników. Informacje o liczbie wolnych miejsc umieszczone są każdorazowo na karcie danego szkolenia zamieszczonej w Serwisie.
  6. Klient potwierdza swoją obecność na szkoleniu poprzez złożenie podpisu na liście obecności.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi lub jej odwołania, w szczególności w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby Uczestników. Uczestnicy zostaną poinformowaniu o zmianie lub odwołaniu szkolenia przez Usługodawcę nie później niż 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku braku akceptacji zmienionego terminu szkolenia lub jego odwołania, Usługodawca zwraca Uczestnikowi całość wniesionej opłaty.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany programu Szkolenia, o czym poinformuje Klienta niezwłocznie. W takim przypadku Klient może zrezygnować z udziału w Szkoleniu za zwrotem uiszczonej opłaty.
  9. Po zakończeniu szkoleniowa, Uczestnik, który osiągnął wymaganą frekwencję obecności na szkoleniu a także zdobył wymaganą ilość punktów edukacyjnych, otrzymuje „Certyfikat Uczestnictwa”. „Certyfikat Uczestnictwa” stanowi potwierdzenie uzyskania punktów szkoleniowych zgodnie z decyzją Dolnośląskiej Izby Lekarskiej, o ile nie wskazano inaczej w karcie Usługi Szkoleniowej.
 
  1. Sposoby i terminy płatności.
  1. Ceny Usług podawane są w złotych polskich i stanowią ceny brutto.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności z tytułu zawarcia umowy:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy,
    2. płatność elektroniczna – realizacja Usługi następuje wyłącznie po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta.
  3. W wyjątkowych przypadkach, na wniosek Klienta, Usługodawca może wyrazić zgodę na rozłożeniu ceny na raty wskazując ilość rat, wysokość każdej z nich a także termin płatności.
  4. Za pośrednictwem strony internetowej Serwisu Usługodawca informuje Klienta o terminie, w jakim zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie.
  5. W wypadku gdy Klient nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty w terminie, o którym mowa w ppkt. 2 i 3 powyżej, Usługodawca wzywa Klienta do zapłaty wyznaczając mu dodatkowy termin na dokonanie płatności oraz informuje, że w przypadku bezskutecznego upływu tego terminu Usługodawca odstąpi od Umowy świadczenia usług. W wypadku, gdy termin określony w wezwaniu do zapłaty bezskutecznie upłynie, Usługodawca może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  6. O ile nic innego nie wynika z informacji o szkoleniu, faktura zostanie wysłana Uczestnikowi w formie papierowej przesyłką listową na adres podany przez Uczestnika lub w formie elektronicznej na wskazany przez Uczestnika adres poczty elektronicznej, po wyrażeniu przez Uczestnika zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
 
  1. Prawa autorskie.
Treści i materiały udostępniane Uczestnikom w trakcie świadczenia umowy przez Usługodawcę mogą stanowić przedmiot praw autorskich. Uczestnicy upoważnieni są do korzystania z materiałów jedynie na własny użytek, bez ograniczeń terytorialnych, w zakresie zapisu utworu w pamięci komputera lub innego czytnika danych, wydruku na potrzeby własne, odtwarzania lub przechowywania.
 
  1. Opinie.
  1. Usługodawca umożliwia zapoznanie się Klientom z opiniami innych Klientów dotyczących świadczonych Usług.
  2. Klienci posiadający Konto w Serwisie, po zawarciu Umowy, mają możliwość zamieszczenia opinii o świadczonej Usłudze. W tym celu Klient korzysta z interaktywnego formularza dostępnego w opisie każdej usługi szkoleniowej, wypełnia pola tego formularza, a następnie dodaje opinię za pomocą dedykowanego w tym celu przycisku.
  3. Poprzez dodanie opinii Klient oświadcza, że posiada prawa do treści zamieszczonych w ramach opinii, w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne, a także prawa własności przemysłowej.
  4. Treść zamieszczona przez Klienta w opinii nie może naruszać obowiązujących przepisów prawa, w tym też praw podmiotów trzecich. Treść opinii w szczególności nie może mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych, nawoływać do dyskryminacji ze względu na płeć, wiek, orientację seksualną ani stanowić czynu nieuczciwej konkurencji.
  5. Wraz z dodaniem opinii Klient wyraża zgodę na nieodpłatne publikowanie jej przez Usługodawcę, wykorzystywanie jej przez Usługodawcę na stronach internetowych i w kanałach społecznościowych, wykorzystywanie jej przez Usługodawcę w dowolnej formie dla celów reklamowych i marketingowych oraz na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83, z późn. zm.).
  6. Usługodawca publikuje dodaną opinię po zweryfikowaniu, czy pochodzi ona od osoby, która dokonała skorzystała ze świadczonych przez Usługodawcę Usług.
  7. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości Klienta dotyczących zamieszczonych opinii, Klient może zgłosić Usługodawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Klienta Usługodawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
  8. Umowa o świadczenie bezpłatnej Usługi dodawania opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
 
  1. Procedura reklamacyjna w przypadku niezgodności świadczenia z Umową.
  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usługi szkoleniowej objętej Zamówieniem zgodnie z Umową.
  2. Usługodawca odpowiada z tytułu niezgodności świadczonej z umową na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
  3. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać:
    1.  na adres: ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 53a, 54-130 Wrocław,
    2. na adres e-mail: biuro@oralsurgery.pl,
    3. pod nr telefonu: +48 459 569 459,
    4. za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie Serwisu.
  4. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien wskazać informacje pozwalające na rozstrzygnięcie reklamacji, jak np. wskazanie nieprawidłości, daty jej wystąpienia, oczekiwań wobec Usługodawcy. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji, Usługodawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Usługodawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.
 
  1. Reklamacje Usług świadczonych drogą elektroniczną.
  1. Klient może zgłaszać Usługodawcy reklamacje dotyczące nieprawidłowego świadczenia Usług, braku świadczenia Usług przewidzianych Regulaminem lub nieprawidłowego funkcjonowania Serwisu.
  2. Reklamacje wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Serwisu oraz świadczenia Usług, o których mowa w ppkt. 1 powyżej Klient może zgłaszać:
    1. na adres: ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 53a, 54-130 Wrocław,
    2. na adres e-mail: biuro@oralsurgery.pl,
    3. pod numerem telefonu: +48 459 569 459,
    4. za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie Serwisu.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres korespondencyjny oraz opis zaistniałych nieprawidłowości.
  4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji, Usługodawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Usługodawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.
 
  1. Prawo do odstąpienia od Umowy.
  1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość, ma możliwość odstąpienia od tej Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu, o którym mowa w ppkt. 1 powyżej rozpoczyna się od dnia jej zawarcia.
  3. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to konieczne. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. W przypadku gdy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
  6. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
  7. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawca utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości,
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    4. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
 
  1. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.
 
  1. Ochrona danych osobowych.
Usługodawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie obowiązującymi przepisami oraz z zasadami określonymi w Polityce prywatności znajdującej się na stronie Serwisu.
 
  1. Postanowienia końcowe.
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  3. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Serwisu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej.
  4. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
  5. W razie braku akceptacji nowej treści Regulaminu, Klient posiadający Konto obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Usługodawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta.

Przejdź do strony głównej
Podobnie jak inne witryny, używamy plików cookies. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce prywatności i plików cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu