Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty
Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Procedura reklamacyjna w przypadku niezgodności świadczenia z Umową
  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usługi szkoleniowej objętej Zamówieniem zgodnie z Umową.
  2. Usługodawca odpowiada z tytułu niezgodności świadczonej z umową na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
  3. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać:
    1.  na adres: ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 53a, 54-130 Wrocław,
    2. na adres e-mail: biuro@oralsurgery.pl,
    3. pod nr telefonu: +48 459 569 459.
    4. za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie Serwisu
  4. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien wskazać informacje pozwalające na rozstrzygnięcie reklamacji, jak np. wskazanie nieprawidłości, daty jej wystąpienia, oczekiwań wobec Usługodawcy. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji, Usługodawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Usługodawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.
 
Reklamacje Usług świadczonych drogą elektroniczną
  1. Klient może zgłaszać Usługodawcy reklamacje dotyczące nieprawidłowego świadczenia Usług, braku świadczenia Usług przewidzianych Regulaminem lub nieprawidłowego funkcjonowania Serwisu.
  2. Reklamacje wynikające z nieprawidłowości funkcjonowania Serwisu oraz świadczenia Usług, o których mowa w ppkt. 1 powyżej Klient może zgłaszać:
    1. na adres: ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 53a, 54-130 Wrocław,
    2. na adres e-mail: biuro@oralsurgery.pl,
    3. pod nr telefonu: +48 459 569 459,
    4. za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie Serwisu.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres korespondencyjny oraz opis zaistniałych nieprawidłowości.
  4. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji, Usługodawca może wezwać Klienta do uzupełnienia reklamacji w niezbędnym zakresie, wskazanym przez Usługodawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania przez Klienta.
 
Prawo do odstąpienia od Umowy
  1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość, ma możliwość odstąpienia od tej Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu, o którym mowa w ppkt. 1 powyżej rozpoczyna się od dnia jej zawarcia.
  3. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to konieczne. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. W przypadku gdy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
  6. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
  7. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawca utraci prawo odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości,
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    4. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  
Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Usługodawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.

Przejdź do strony głównej
Podobnie jak inne witryny, używamy plików cookies. Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce prywatności i plików cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu